UnderDungeon + Cyber Protocol
UnderDungeon Tot de tanden bewapend In deze fantasiewereld kun je op verschillende manieren vechten. Magische bubbels, een boemerangkanon of een klassiek langzwaard kunnen een heel eind komen in dit vreemde land. Elk van je wapens kan verder worden geüpgraded om hun verborgen potentieel te ontgrendelen. Interessante wereld Geniet van gestileerde 2D-graphics en minigames. Elk personage dat je tegenkomt heeft iets interessants te zeggen... behalve misschien de eenden. Anders dan dat, let goed op ze allemaal. Verborgen geheimen Over de hele kaart vind je geheime gebieden met een aantal zeer vreemde kerels. Wat zouden ze van plan kunnen zijn? Er is maar één manier om erachter te komen. _____________ Cyber Protocol Alle levensprocessen van de Android G0X6 werden stilgelegd. De enige manier om hem terug te halen is door zijn beveiligingssysteem te hacken en het herstelprotocol handmatig te starten. Maar het is een probleem... Tot nu toe hebben zelfs de grootste bedrijven deze uitdaging niet volbracht. Kun jij je vriend redden en bewijzen dat je de beste hacker bent in deze wetteloze stad? Cyber ​​​​Protocol is een arcade-puzzelspel dat zich afspeelt in een Cyberpunk-scenario met een sterke en dynamische gameplay. Als je je logische vaardigheden en reflex wilt testen, je houdt van de retrostijl en goede energieke muziek, pak dan gewoon een gamepad.