Trials Fusion
Trials is terug en nu nog leuker! Trials Fusion is gebaseerd op de succesvolle gameplay van de Trials-reeks en daagt je eindeloos uit op oude en nieuwe manieren. De game combineert de klassieke Trials-formule van simpele, maar verslavende actie met de sociale en visuele vernieuwingen van de nieuwe gaming-generatie. Met Trials Fusion raak je nooit uitgespeeld dankzij de unieke platformraces, het uitgebreide competitie-element en een schier eindeloze hoeveelheid nieuwe content en features. Ga de talloze uitdagingen aan die je tegenkomt in de surreële wereld van Trials Fusion. Gebruik je vaardigheden om de met obstakels en schansen bezaaide parcours zo snel mogelijk af te leggen en verbeter de records van de beste Trials-spelers van de wereld. Rijg ongelooflijke trucs aaneen in het carrièrespeltype voor één speler of speel samen in de razendsnelle multiplayer en groei uit tot de beste trialscoureur! En alsof de officiële parcours nog niet genoeg zijn kun je ook nog je eigen parcours ontwerpen met een nieuwe parcourseditor. Gebruik je verbeelding en ontwerp het belachelijkste circuit dat je kunt bedenken. En doordat we de game blijven ondersteunen met nieuwe features en content, blijft de Trials-ervaring zich uitbreiden zodat je altijd een nieuwe uitdaging hebt.