Let op: voor de volledige ervaring raden we Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesa aan, verkrijgbaar als aparte aankoop. De Vectron-locomotieven van Siemens werden ontworpen als een modulair platform dat aan de behoeften van elke spoorwegonderneming in Europa kon voldoen, en in meerdere modusopties beschikbaar was. Tot nu toe zijn er in totaal ruim 2000 Vectrons besteld voor gebruik door meer dan 50 verschillende bedrijven, waardoor de familie een bekend gezicht is onder alle treinenfans. Railpool, een leasinggroep in Duitsland, was het eerste bedrijf dat de Vectron bestelde, en heeft er nu ruim 100 beschikbaar. De meeste zijn van het type multi-systeem, om aan de behoeften van elke onderneming te voldoen die aandrijfvermogen voor intensief gebruik nodig heeft. Neem de leiding over deze hypermoderne locomotief voor vrachtvervoer over het complexe spoorwegnetwerk van Dresden.