Let op: Voor de volledige ervaring bevelen we aan dat je Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line en Great Western Express bezit, die als aparte aankopen beschikbaar zijn. Stap aan boord van de Class 66-tractie en ga aan de slag in de uitdagende olie- en brandstofindustrieën van het Verenigd Koninkrijk. Met een gloednieuwe, moderne variant van de TEA Tanker, compleet met VTG-logo, staat je de uitdaging te wachten om uiterst zware treinen over passagiershoofdlijnen te verplaatsen. Houd de wielspin onder controle en denk altijd meerdere stappen vooruit, het is geen gemakkelijke taak om een raket op rails tot stilstand te brengen! In een nieuwe reeks scenario's en dienstregelingen ga je de uitdaging aan om olie en brandstof te vervoeren over zowel de Midland Main Line- als de Great Western Express-routes. Voeg tankproblemen toe aan complexe passagiersnetwerken. Ervaar de uitdaging van vrachtvervoer met Skyhook Games' Cargo Line Vol.1 - Petroleum!