Als op een gezellige kerstavond de zon ondergaat op het land, Heeft een lastige elf heeft een truc achter de hand. Cadeaus en speelgoed liggen verspreid, overal, 's Ochtends geen cadeaus onder de boom, is geen niemendal! Kom te hulp, bezorg cadeautjes terug op hun stee, Rij met modelspoorklassiekers, de mini F7A en F7B. Met 7 verschillende scenario's in de nacht, Heb jij, om alles recht te zetten, de kracht? De F7? Gemakkelijk te besturen, een eenvoudige modelspoor-Streamliner, Met Richie Rails-stickers, of wat je maar wilt in Livery Designer. De route? Huiselijk en feestelijk, een aanblik voor elk warmtezoekend brein, Met Scenario Planner kun je in model maken elke trein. Deel je creaties online met de kracht van Dovetail Live, Wij denken dat je zult beleven een feestelijke drive. Een vrolijk kerstfeest allemaal, we hopen dat het wordt een succes, Voor Train Sim World 3 is nu verkrijgbaar The Holiday Express!