Klim aan boord van het regionale topmodel van het VK, de BR Class 158 Sprinter. Deze DMU uit de jaren 90 was de ruggengraat van het land en reed overal van Wick tot Penzance. Pendel met onze lokale diensten, voorzien van de iconische East Midlands Trains-kleuren, om de lokale bezienswaardigheden te bekijken en voorbij te razen met toonaangevende Cummins-technologie. Van gerommel tot gebrul, race door de steden in deze legendarische HST. De HST, die ook voorzien is van de kleurrijke swooshes van EMT, is een wereldberoemd icoon dat meer dan 40 jaar lang het vlaggenschip van de Britse Intercity-diensten was. Haal de verloren tijd in met de tractie van VP185 en kom op snelheid met lange afstand express van EMT. Rijd in en bestuur forensentreinen tussen de drie belangrijkste steden, voer routeopdrachten uit, of ga gewoon treinspotten vanaf je favoriete uitkijkpunt. Personaliseer je eigen ervaringen met de Scenario Planner en Livery Designer en deel ze in de Creators Club.