Train Sim World is een immersieve simulator, perfect voor iedereen, met volledige interactiviteit in de cabine, nauwkeurige details op locs, echte routes en uren speelplezier. Ga het spoor op met de nieuwe Train Sim World 2020 en vind alles wat je nodig hebt om nieuwe vaardigheden te leren. Bevat een collectie routes uit de echte wereld; baan je een weg over de Spessartrampe in Duitsland, navigeer door het ondergrondse station van New York Penn of vergaap je aan het wonder van het Victoria Station in Manchester. Daarnaast vind je op elke route levensechte regionale seinsystemen en een gloednieuwe set uitdagingen. Begin je reis vandaag! Collector’s Edition – met twee extra routes! Ervaar California Dreamin’ in spoorwegstijl met Train Sim World: Peninsula Corridor en verken de pittoreske vergezichten van een van de oudste spoorwegen van Duitsland met Train Sim World: Ruhr-Sieg Nord.