Alle grootsheid van het moderne Amerikaanse goederenspoorvervoer – bedrijvige en constante actie, zware hellingen, krachtige diesels, majestueuze westerse landschappen en een buitengewone geschiedenis – komt samen op de legendarische Sherman Hill van Union Pacific voor Train Sim World 2! Sherman Hill strekt zich uit over een lengte van 58 mijl tussen de klassieke spoorwegsteden Cheyenne en Laramie, Wyoming, en kruist de Continental Divide op een hoogte van 8.015 voet. Door de decennia heen is Sherman Hill, met zijn zware helling van 1,5 procent in westelijke richting over de Laramie Mountains, de thuishaven van de grootste en beste locs van Union Pacific: diesels met veel paardenkrachten die dubbele gestapelde containers, auto's, gemengde vracht, kolen en meer vervoeren. Klim aan boord van Union Pacific's moderne en 4.300 pk sterke Electro-Motive SD70ACe en de 3.000 pk sterke veteraan EMD SD40-2 om vracht te vervoeren tussen uitgestrekte emplacementen in Cheyenne en Laramie.