Train Sim World 2: Schotse Stedenforens: Glasgow - Newton & Neilston
Ervaar de levendige drukte van een modern voorstedelijk spoornetwerk met traditionele elektrische treinen dat de randwijken van Glasgow verbindt met het historische Glasgow Central in Train Sim World 2: Cathcart Circle Line. Jouw taak is het verlenen van de diverse diensten langs deze route: breng forenzen uit de groene voorsteden en de dichtbevolkte steden aan de zuidoever van de Clyde-rivier snel naar het iconische station Glasgow Central. Bestuur de herkenbare 'PEP' in de vorm van de BR Class 314 EMU, afgewerkt in de Saltire-kleuren van ScotRail, terwijl je verschillende diensten levert. Reis op en neer tussen Glasgow, Newton en Neilston, en stop op stations langs de gehele Cathcart Circle-route, in beide richtingen. Maak de cirkel rond door ringlijndiensten van Glasgow naar Glasgow te bieden en breng treinen van en naar het Shields-depot en het Neilston-keerspoor.