Opmerking: Train Sim World 2 is vereist als afzonderlijke aankoop om deze content te kunnen gebruiken. Omdat dit onderdeel uitmaakt van de Preserved Collection, zijn de eigenschappen hetzelfde als in de oorspronkelijke release. Ervaar diepe valleien, krappe bochten en pittoreske vergezichten in Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord. Stuur je treinen over historische spoorwegen in het Ruhrgebied en volg het strakke tijdsschema. Elk station, elk sein en elke afstandspaal zijn voortreffelijk gereproduceerd en lijken zo echt dat je ze bijna aan zou kunnen raken. Het is jouw taak om vracht en passagiers te vervoeren over de historische Ruhr-Sieg-spoorweg, gebruikmakend van twee iconen van Duitse aandrijvingskracht: de DB BR 185.2 en de DB BR 143. Beheer treinen op het kronkelende spoor en lever je vracht op tijd af. Of je nu bestuurt, meerijdt of de actie gadeslaat, ervaar alle beelden en geluiden van de Duitse spoorwegen.