Ervaar het regionale passagiers- en vrachtvervoer in Noord-Duitsland en verbind de op een na grootste stad van het land met de forenzensteden van Sleeswijk-Holstein in Train Sim World 2: Hauptstrecke Hamburg - Lübeck. Aan jou de taak om de diensten op deze route in goede banen te leiden, de forenzen in de dubbeldeks rijtuigen met hoge capaciteit te bundelen en de industrie florerend te houden door het belangrijke vrachtverkeer te verzorgen. Bestuur de klassieke DB BR 112, vanuit de locomotief zelf of van veraf in het stuurrijtuig, op stop- en semi-snelle diensten tussen Hamburg en Lübeck. Of klim aan boord van de onmiddellijk herkenbare ES 64 U2 in het gestroomlijnde MRCE Black-kleurenschema en transporteer diverse goederentreinen.