Ervaar de Bakerloo Line-route volledig en begin aan nieuwe reizen met een historische kleurstelling met de Bakerloo Line & Silver 1972 Stock-bundel! Ga de uitdaging aan van rijden in het Londense metronetwerk, krijg het stoppen bij stations onder de knie en het volgen van het schema over de volledige dienstregeling van de Bakerloo Line, die nu meer dan 640 diensten telt! Vier de 50-jarige geschiedenis van de 1972 Mk2 Tube Stock met een uitvoering van zijn gedaante in geborsteld aluminium, compleet met opvallende rood gelakte deuren en grijze accenten langs de voorkant en het dak. Duik in de festiviteiten op de Bakerloo Line, wat liefhebbers en pendelaars een voorproefje geeft hoe het vroeger was voor dit veteranenmaterieel van het Londense metronetwerk.