Tom Clancy’s The Division 2 – Year 1 Pass
Haal nog meer uit Tom Clancy's The Division 2. De Year 1 Pass bevat: - Directe toegang tot alle specialisaties uit jaar 1. - Acht (8) exclusieve verhaalmissies, Geheime opdrachten: The Fall of D.C. - Eén (1) exclusieve outfit en emote. Content is niet afzonderlijk te koop. Zit inbegrepen bij de Ultimate Edition.