Tokyo 42 + Smaceshi's Castles
Tokyo 42 is een hyper-stijlvolle isometrische open-wereld shooter. Jij bent vals beschuldigd van een moord die je niet hebt begaan en duikt in een wereld vol huurmoordenaars, dodelijke bedrijfsintriges en... tactische katten. Draai de camera om elke hoek van het prachtige micro-Tokio te zien als je een enorm scala aan wapens, geheimen en verhalen ontdekt. Nauwkeurig schieten, kogelfysica, sluipacties en massasimulatie spelen allemaal een rol in deze kleurige kinetische chaos. Een solo open-wereld verhaal en tal van multiplayermodi staan je te wachten in dit unieke en bejubelde actie-meesterwerk. Bevat tevens: Vervolg je Tokyo 42 avontuur! Voltooi de snode tests van Lord Smaceshi en word de ultieme moordenaar. Gebruik je sluip-, gevechts- en zelfs je parkourvaardigheden om te overwinnen! Met 90 nieuwe missies en 4 nieuwe wapens.