Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe
De Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe Edition omvat: - Tiny Troopers: Global Ops (volledig spel) Attentie! Tiny Troopers: Global Ops is een snel arcade twin-stick schietspel waarin je een eliteteam van Tiny Troopers leidt in missies boordevol actie om hordes gewetenloze vijanden uit alle hoeken van de wereld uit te schakelen! - Tiny Troopers: Joint Ops Tiny Troopers Joint Ops is een miniatuurshooter in zakformaat boordevol actie, tot de rand toe gevuld met mini-maps vol chaotische actie! Bestuur je Tiny Troopers en neem het op tegen vijanden van over de hele wereld met vele wapens. Werf gespecialiseerde huursoldaten aan, zoals Medics, Machine Gunners en de Elite Delta Force, en versla je vijanden! Verzamel medailles, identiteitsplaatjes, informatie en meer om de overwinning te verzekeren tijdens elke missie.