Dit muntenpakket bevat 14.300 (11.000 + 3.300 bonus) munten. Gebruik munten om nieuwe uitrusting te kopen voor je golfer, inschrijvingsgeld te betalen voor lucratieve Online Society-evenementen, in te zetten op Skins-wedstrijden en meer.