The Elder Scrolls II: Daggerfall
DE GROTE MACHINE ONTWAAKT De eeuwenoude golem Numidium, een krachtig wapen dat ooit gebruikt werd door de grote Tiber Septim om Tamriel te verenigen, is gevonden in Iliac Bay. In de machtsstrijd die daarop volgt, wordt de King of Daggerfall vermoord en zijn geest kwelt het koninkrijk. Emperor Uriel Septim VII stuurt zijn kampioen naar de provincie High Rock om de geest van de koning rust te brengen en ervoor te zorgen dat de golem niet in verkeerde handen valt.