Starlight Legacy
Verken rustig het gevallen koninkrijk in de hoop de voormalige glorie van het rijk te herstellen in dit JRPG-avontuur in 16-bit. Keer terug naar de 16-bitstijl van JRPG's met Starlight Legacy, een niet-lineair avontuur geïnspireerd op de genreklassiekers! Verken in een grote post-middeleeuwse wereld het Evaria Kingdom gemaakt met prachtige 2D-pixelart, een nostalgisch, beurtelings gevechtsysteem en een niet-lineair verhaal waarin je de vier provincies van het koninkrijk in willekeurige volgorde kunt verkennen. De vier provincies van het Evaria Kingdom in Starlight Legacy leefden al tientallen jaren in vrede en welvaart dankzij de Eternity Tree die de aarde, het water en de lucht van het hele koninkrijk verrijkt en zuivert. Maar de ban op het onderwijzen van magie heeft voor onrust gezorgd en geleid tot de opkomst van een separatistische beweging om de Sky Province vrij te maken van Evaria. De krijgers Ignus en Teryl gaan op reis om een zwaard af te leveren waar de koning om gevraagd had. Kort nadat ze vertrokken, begon de Eternity Tree te verwelken door een verschrikkelijke aanval. Ignus en Teryl staan nu voor de taak om de Eternity Tree weer te herstellen en het koninkrijk te redden. En zo begint een grote reis door een naadloos in elkaar overlopende fantasy-wereld.