The DioField Chronicle
Een grimmig en meeslepend verhaal, met de nieuwste technologie tot leven gebracht. Met de introductie van 'Real Time Tactical Battle' (RTTB), een nieuw, diepgaand strategisch realtime gevechtssysteem. De aanvang van een nieuwe strategie-RPG, van de hand van een getalenteerd en ervaren ontwikkelingsteam. ■Een totaal nieuwe strategie-RPG, die een episch verhaal over oorlog en eer vertelt. Met een unieke en prachtige wereld die fantasy, middeleeuwse en moderne invloeden combineert met een diepgaand maar innovatief realtime gevechtssysteem. ■Diepe, strategische realtime tactische gevechten De veldslagen in dit spel worden bepaald door realtime beoordeling van de omstandigheden op het slagveld en het geven van slagvaardige bevelen die profiteren van de sterke en zwakke punten van je troepen om voordeel te behalen over je vijand. Maak slim gebruik van de diverse vaardigheden, klassen en uitrusting waarover je kunt beschikken om je missie te voltooien. ■Realistische gevechtsscènes in 'diorama'-stijl Weelderig gedetailleerde weergave van hoe het eiland DioField eruitziet in combinatie met unieke beelden in 'diorama'-stijl waarbij jij als generaal je troepen aanvoert. ■De bonuscontent bij vroege aankoop van DioField Chronicle Standard Edition ・Wapen: Rhopasto Knife (Standard Edition Early Purchase Exclusive Colour) ・Accessoire: Recruit's Bangle Claimperiode bonus vroege aankoop: tot 31 december 2022 ※Deze items kunnen niet worden bemachtigd door verder te komen in de game, maar zijn te ontvangen in Chapter 1 Episode 2.