The Bundle of Wonders
Haal deze geweldige games nu: Fort Triumph Een strategiegame die de turn-based gevechten van XCOM combineert met de wereldverkenning van HOMM. Bouw steden, verzamel artefacten, verbeter je helden en beïnvloed tactisch je omgeving! Metamorphosis Speel als Gregor, een man die verandert in een piepklein insect, en onderneem een bijzonder reis om het mysterie van je transformatie te ontrafelen. Metamorphosis is een first-person avontuur gesitueerd in een surrealistische wereld waarin je pas ontdekte vaardigheden je laatste en enige hoop zijn voor genoegdoening. Tools Up! Tools Up! is een fantastische lokale co-op die je klus- en teamworkskills aardig op de proef stelt. Verf muren, trek het behangpapier eraf en verhuis banken in een race tegen de klok! Red Wings: Aces of the Sky Een arcade actie-game waarin je de stuurknuppels van WOI-oorlogsvliegtuigen mag bedienen. Verover het luchtruim en tart de dood op je weg naar de overwinning! Paradise Lost Daal af in een retrofuturistische bunker waarin geavanceerde technologie is vervlochten met Slavische folkloristische beelden en verken de ondergrondse stad die erin is verborgen. Onthul het verhaal van de bunker, van de overname door Poolse rebellen tot het uiteindelijke lot van de bewoners.