TES IV: Oblivion Remastered - Digital Artbook & Original Soundtrack
Maak een reis door de rijke wereld van Tamriel en ontdek verbluffende vroege conceptschetsen, begeleid door de meeslepende muziek van de originele soundtrack. De digitale Artbook en Soundtrack-app is inbegrepen bij The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered - Deluxe Edition.