Tales of Arise - Night Dew Rose of Unity Hootle Doll
Een Hootle-hulpstuk met de Night Dew Rose of Unity, het symbool van de Twin Worlds, in zijn snavel. *Deze content zal in de game beschikbaar zijn zodra je deze in het Unclaimed DLC-overzicht geclaimd hebt.