Sweet Survivors: Spooky DLC
In deze griezelige DLC worden de dingen een beetje... eng. Ontgrendel: - Een gloednieuw spooklevel! - Ontmoet het mysterieuze nieuwe personage "Ophelia"! - Ontdek een magisch nieuw speeltje, het betoverde "Boek"! - Serveer de sterke, donkere "Robusta" koffie! - Neem het op tegen een nieuwe horde unieke, spookachtige katten! Geen café is te griezelig wanneer er een zwerm behoeftige spookkatjes in de buurt is! Kun jij ze op afstand houden en het café redden?