Sweet Survivors: Complete Edition
Het lijkt een normale dag in het café… maar plotseling stormen horden liefdezoekende katten naar binnen, en alleen jij staat tussen hen en totale kattenchaos! Gewapend met laserpointers, bollen wol en zelfs de gevreesde augurk des doods moet je deze pluizige indringers tegenhouden terwijl je je klanten hun geliefde koffie serveert. Geen probleem toch? Kenmerken: - Trotseer hordes pluizige indringers - Ontgrendel 11 eigenzinnige speeltjes en 9 heldhaftige obers - Overwin shifts op 5 verschillende café-slagvelden - Upgrade je obers en speelgoed om de ultieme kattenbestrijder te worden - Geniet van speels plezier en schattige visuals Bereid je voor op golven van vacht en snorharen terwijl je twee gezellige cafés verdedigt. Upgrade je speeltjes en vaardigheden om de ultieme kattenvechtende ober te worden! Elke shift levert je nieuwe obers, leuke gadgets en nog meer kattenrampen op. Kun jij je café redden voordat de katten het overnemen?