Sweet Survivors: Flashy DLC
In deze flitsende DLC worden de dingen een beetje… verblindend. Ontgrendel: - Een gloednieuw flitsend level! - Ontmoet het fantastische nieuwe personage "DIVA"! - Ontdek een verfrissend nieuw speeltje, "Water"! - Serveer de zachte en rijke "Mocha" koffie! - Neem het op tegen een nieuwe horde funky katten! Geen café is te groovy wanneer een zwerm dramatische katjes de dansvloer bestormt! Kun jij het ritme bijhouden en het café redden?