Super Arcade Soccer 2021
Met SUPER ARCADE SOCCER 2021 speel je voetbal zoals je het nog nooit eerder hebt gespeeld, waarbij de nieuwste technologie gecombineerd wordt met klassieke retro games! Tactiek en intense gameplay gaan hand in hand in deze unieke game. Neem het op tegen de beste AI die je ooit hebt meegemaakt. Geniet van de verschillende competities en een uitgebreide database met de beste teams en spelers ter wereld. Speel met of tegen je vrienden in competities, bekerwedstrijden, vriendschappelijke wedstrijden of zelfs plaatselijke 2-tegen-2-wedstrijden! Pass, dribbel, schiet, kop, volley... Haal alles uit de kast om meer doelpunten te scoren dan je tegenstander voor het laatste fluitsignaal. KENMERKEN: - Echte teams en spelers (clubs en internationale teams). - Competities, bekerwedstrijden en vriendschappelijke wedstrijden. - Plaatselijke 2-tegen-2-wedstrijden. - Geweldige balfysica. - Stel je team samen. - Kies uit verschillende tactieken. - Echt geluid. - Speler heeft 7 skills (schieten, passen, duels in de lucht, kracht, controle, stamina en snelheid). Eindeloos veel manieren om elke speler aan te passen (haar, baard, lichaam, huidskleur, etc.). De game bevat 100 clubs, 60 internationale teams en1800 spelers gebaseerd op echte spelers.