Summertime Chucho - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Chucho Krokk" pakket bezit. Je MOET het Chucho Krokk pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Chucho Krokk in Awesomenauts Assemble!