Word een van de Steel Rats en sloop en rijd je een weg door hordes vijanden terwijl je chaos creëert met de ultieme moordmachine: je vuurspuwende motorfiets met cirkelzagen. Steel Rats combineertallerlei genres en injecteert 2.5D motorstuntactie met precieze platformuitdagingen en intense voertuiggevechten. Je motorfiets is je wapen tijdens het gevecht tegen een invasie van buitenaardse Junkbots. Combineer korteafstandsgevechten met dodelijk schieten met een belachelijk arsenaal dat bestaat uit cirkelzagen op wielen, harpoenen en vuurspuwende uitlaatpijpen. Start je motor en maak je de realistische, op fysica gebaseerde besturing meester om stunts uit te voeren en vaardig Junkbots te vernietigen. Hoe creatiever de vernietiging, hoe beter! Rijd tegen muren op, voer een achterwaartse salto uit tegen de zijkant van gebouwen en ontketen midden in de lucht pure chaos terwijl je ondersteboven rijdt. Ontdek de geheimen van Coastal City en ontrafel het mysterie van de Junkbot-invasie.