UbisoftRollenspellen
De Gold Edition bevat de game en de Season Pass (nieuwe avonturen, nieuwe vrienden en extra items, zoals het Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks Pack ter ere van de epische oorlog om de Stick of Truth). Duik de duistere onderwereld van South Park in met Coon and Friends, de groep misdaadbestrijders die is opgericht door Eric Cartman, oftewel The Coon. Strijd samen met Mysterion, Toolshed, Human Kite en vele anderen tegen de krachten van het kwaad, terwijl Coon er alles aan doet om ervoor te zorgen dat zijn team de meest geliefde superhelden aller tijden worden.