Sonic Generations
Het universum van Sonic wordt in chaos gestort als een mysterieuze nieuwe macht 'tijdgaten' creëert die Sonic en zijn vrienden terug in de tijd trekken. Daar komt Sonic een aantal zeer bekende personages uit het verleden tegen, inclusief een jongere versie van hemzelf! Nu moeten ze samenwerken om hun tegenstanders te verslaan, hun vrienden te redden en erachter te komen wie er achter deze duivelse daad zit.