SOMA
De radio is stuk, het voedsel raakt op en de machines beginnen te denken dat ze leven. Het onderwatercomplex PATHOS-II is volledig geïsoleerd van de buitenwereld en er moeten moeilijke keuzes worden gemaakt. Wat kan er gedaan worden? Wat is logisch? Is er nog iets om voor te vechten? Betreed de wereld van SOMA en beleef een nachtmerrie in de duistere diepte van de oceaan. Doorzoek vergrendelde terminals en geheime documenten om de griezelige waarheid achter de chaos te ontdekken. Vind de laatste bewoners en speel een rol in de gebeurtenissen die het lot van het complex zullen bepalen. Maar wees voorzichtig, want in elke hoek schuilt gevaar: gecorrumpeerde mensen, gruwelijke wezens, krankzinnige robots en zelfs een mysterieuze kunstmatige intelligentie. Je zult met elk van hen de confrontatie moeten aangaan, maar weet dat terugvechten geen optie is – als je je vijanden niet te slim af kunt zijn, kun je het maar beter op een rennen zetten...