SNIPER Ghost Warrior 3
Ga achter de linies van de vijand met deze ultra moderne militaire shooter. Kies je eigen weg om jouw missies te bereiken in een onvergeefelijke wereld. Je bent een scherpschutter: Bereik je doelen over lange afstanden. Stel je vizier in op de juiste hoogte, windsnelheid en -richting , ademhaling en houding, samen met wapen en kogelkeuze. Wees een onzichtebare schim: Stalk je vijanden en elimineer ze in stilte met een breed scala aan takedowns. De geavanceerde stealth gameplay bevat een drone recon en een verticale navigatie. Wees een strijder: Hanteer een breed scala van geavanceerde wapens en pas ze aan de behoeften van je missie en je eigen persoonlijke stijl aan. Je kunt kiezen uit geweren, shotguns, machinegeweren en zelfs explosieven. Wees het allemaal: Jij bent een Amerikaanse sluipschutter die gedropt is achter de vijandelijke linies in Georgië, in de buurt van de Russische grens. Meedogenloze strijders hebben het gebied ingenomen en jij moet chaos voorkomen en ervoor zorgen dat het land niet verder instort. Ontdek de grote open wereld op de kaarten met de dynamische weersomstandigheden en het dag/nacht-ritme, die daadwerkelijk invloed hebben op je beslissingen en het spel. Sniper Ghost Warrior 3 is een verhaal van broederschap, trouw, verraad in een land dat doordrenkt is van bloed door een burgeroorlog.