Sker Collectors Bundle
SKER RITUAL Een intense, op rondes gebaseerde zombiehorror shooter door Wales Interactive. Speel solo of t/m 4 spelers online en trotseer genadeloze golven van Quiet Ones, terwijl je mysterieuze missies oplost, Easter Eggs ontdekt, steampunk wapens upgradet en Miracles vergaart — een wijdverbreid netwerk van Celtic God machten. Maid of Sker Maid of Sker is een first-person survival-horror dat zich afspeelt in een afgelegen hotel met een macabere geschiedenis uit de Britse folklore. Gebruik uw sluiptechnieken om de dood te ontlopen, alleen gewapend met een defensief geluidsapparaat en te midden van een sekte van op geluid gebaseerde AI-vijanden. Trotseer de nachtmerries van de Quiet Ones. Raak niet in paniek ... hou je adem in!