Shiness: The Lightning Kingdom
Shiness is een actie-RPG dat je meeneemt op een reis door een universum dat op instorten staat. Ga mee met Chado en zijn metgezellen op hun vliegende schip waarmee ze reizen tussen de hemelse eilanden in de nasleep van de verwoeste planeet Mahera... Na een noodlanding op een vijandig eiland, ga je de strijd aan met meerdere koninkrijken. Maar dankzij het vermogen van Chado om te communiceren met de Shiness -een mysterieuze geest doordrenkt met magie- is het mogelijk dat voor deze explosieve situatie een vreedzame oplossing wordt gevonden. Neem het op tegen vijanden in hyper-dynamische gevechten, waarbij je magie afwisselt met traditionele gevechtstactieken. Laat je personages evolueren en leer spannende, nieuwe vaardigheden en spreuken. Word de held die de beschavingen van Mahere weer zal herenigen!