Sherlock Holmes Chapter One
Voordat hij 's werelds grootste detective was, was Sherlock Holmes een briljante rebel die zich heel graag zelf wilde bewijzen. Wanneer een oude wond hem dwingt terug te keren naar de Middellandse Zeekust waar zijn moeder stierf, lijkt het de perfecte gelegenheid om dat te doen - maar onder het levendige stedelijke kleuren van Cordona slaat het ritme van het eilandleven een onheilspellender ritme aan. Misdaad en corruptie, een verwrongen gevoel voor rechtvaardigheid en moraliteit.. Dit zijn slechts een paar struikelblokken in Sherlocks zoektocht naar de waarheid. Als Sherlock wordt je nalatenschap geschreven door de beslissingen die je neemt in deze open wereld. Misleiding, geweld en deductie zijn slechts enkele bronnen in je arsenaal - je mysterieuze metgezel en klankbord, Jon, is een andere. Of je nu brute kracht kiest om problemen op te lossen of je vijanden een stap voor blijft door je verstand te gebruiken om kwetsbaarheden te ontdekken, jij bepaalt wat elke situatie vereist terwijl je je onderzoeksvaardigheden aanscherpt. Het is tijd om je verleden onder ogen te zien, zodat je de legende kunt worden die je voorbestemd bent te zijn. BELANGRIJKE PIJLERS: De Man voor de legende: Als een arrogante jonge Sherlock op de rand van volwassenheid, verdien je je reputatie op een manier die nog nooit eerder is ontdekt in een spel of verhaal. We hebben de jeugdige arrogantie en naïviteit van de man vóór de legende nog nooit gezien - nu leef je het. Wereldwijd onderzoek: je weet nooit waar je volgende aanwijzing vandaan komt. Verken en exploiteer de hele stad in je zoektocht naar de waarheid, gebruik aanwijzingen, geruchten, vermommingen, labels en vastgepind bewijs om een solide zaak op te bouwen in je gedachten wereld. En steek je hoofd niet uit!: Wapens kunnen je misschien helpen, maar er is iets te zeggen voor stijl - en je hebt het in overvloed. Ontdek kwetsbaarheden van de vijand met je briljante observatievaardigheden, of exploiteer de omgeving om iemand neer te halen terwijl je je eigen handen schoonhoudt. Een Andere Jon: Vóór John Watson was er een andere Jon - je beste en enige vriend. Maar wie is hij eigenlijk? Een Donkere Getij: Het levendige open-wereld-eiland Cordona in de Middellandse Zee speelt zich af in de 19e eeuw en belooft alles behalve een paradijs. Politieke corruptie en misdaad heersen hoogtij, terwijl de eilandbewoners zich vastklampen aan tradities en buitenstaanders mijden, wat uw werk nog moeilijker maakt. Waarheid en leugens: elk verhaal heeft twee kanten en de mensen van Cordona hebben hun eigen ideeën over waarheid en gerechtigheid. Het is aan jou om te beslissen of het onthullen van de waarheid meer kwaad dan goed zal doen - en hoe dat de man zal vormen die je zult worden.