Predikant soutane
Deze DLC (downloadbare inhoud) bevat de volgende artikelen: Predikant soutane In deze verhaalgedreven detectivethriller worstelt een jonge Sherlock Holmes om zichzelf te bewijzen terwijl hij navigeert over een exotisch, gevaarlijk eiland in de Middellandse Zee om het mysterie van de dood van zijn moeder te onderzoeken.