Shadowrun Returns PC
MENS, MAGIE EN MACHINE. Het is 2054. Magie is teruggekeerd in de wereld. Machtige wezens uit mythes en legendes zijn ontwaakt. Technologie komt samen met het menselijk lichaam en bewustzijn. We leven naast elfen, trollen, orks en dwergen terwijl meedogenloze bedrijven de wereld uitkleden. Jij bent een shadowrunner, een huurling die aan de rand van de maatschappij leeft, in de schaduw van enorme arcologieën. Je overleeft met je vaardigheden en instinct. Als de machtigen of wanhopigen iets gedaan moeten krijgen, krijg jij het gedaan. Op welke manier dan ook. In de metroplex Seattle ga je op zoek naar een geheimzinnige moordenaar. Het spoor leidt van de duisterste sloppenwijken naar de machtigste megacorporaties van de stad. Je moet voorzichtig te werk gaan, de hulp inroepen van andere runners en machtige technologische en magische krachten beheersen om ongedeerd uit de schaduw van Seattle te kunnen treden. De unieke wereld van Shadowrun, die een combinatie is van cyberpunk en fantasy, is meer dan 30 jaar geleden gecreëerd en heeft een cultstatus. Keer terug naar de wereld van Shadowrun met deze turn-based tactische RPG en cultklassieker. Belangrijkste kenmerken Boeiende tactische gevechten: als shadowrunner is elke beurt belangrijk. Denk goed na over je acties. Zoek dekking, storm op mêleetroepen af of gooi een vuurbal in een groep vijanden. Je hebt zo veel verschillende wapens en spreuken tot je beschikking, dat je elke beurt belangrijke keuzes moet maken. Voor een succesvolle sessie heb je een team van runners nodig met de juiste balans van technologische, magische en gevechtsvaardigheden. Voortgang op basis van vaardigheden: kies een personagetype om mee te beginnen en bouw van daaruit verder. Street Samurai en Physical Adepts gebruiken skills om in de strijd te overheersen, Shamans en Mages roepen bondgenoten op en gebruiken dodelijke spreuken, en Riggers en Deckers geven technologische ondersteuning door hun bewustzijn te projecteren op drones en computersystemen. Dankzij het klasseloze skillsysteem van Shadowrun Returns kun je je personage in alle richtingen ontwikkelen. Wil je beginnen met geesten oproepen als een ork-Shaman en je ontwikkelen tot een cyber-wapenspecialist? Ga je gang! Aantrekkelijke 2D/3D-illustratiestijl: Shadowrun Returns combineert dynamische 3D-personages en -belichting met een levendige, handgeschilderde omgeving. Geïllustreerde personageportretten brengen elk gesprek tot leven. Verken een gedetailleerde wereld, van de Redmond Barrens-sloppenwijken tot de extravagante kantoren van machtige bedrijven.