SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Early Unlock: Knight Gundam
Early Unlock: Knight Gundam *Je kunt de Knight Gundam-eenheid ook krijgen door verder te komen in de game. Met Early Unlock kun je de eenheid vanaf het begin van de game gebruiken.