Samsung QLED TV Forza Motorsport 7-autopack
Deze uitbreiding bevat 7 nieuwe auto's om te verzamelen, besturen en aan te passen: de Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio uit 2017, de Porsche #78 MOMO 935/78 uit 1978, de Honda Ridgeline Baja Trophy Truck uit 2015, de Nissan #20 Coca-Cola Bluebird Super Silhouette uit 1984, de Maserati 250F uit 1957, de Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37 uit 2016 en de Fiat 124 Spider Abarth uit 2017. Na aankoop van het pack kun je deze auto's eenmalig toevoegen aan de garage van Forza Motorsport 7, zonder extra kosten. Deze uitbreiding kun je los aanschaffen, of als een van de zes maandelijkse autopacks die je krijgt bij de Forza Motorsport 7-autopas.