Rugby Challenge 4
KLAAR VOOR DE CROSS-KICK? NIEUW! Verras je rivalen met vooraf ingestelde speelvarianten met 10 verschillende bewegingen waaronder de cross-kick! NIEUW! Sevens vrouwenrugby met 16 internationale teams waaronder 5 officiële teams. NIEUW! Maak de ultieme rugbyspeler met de kitmaker en de verbeterde spelermaker! NIEUW! Formaties en verbeterde positionering van spelers met kunstmatige intelligentie, waardoor het spel realistischer en uitdagender voor ervaren rugbyliefhebbers is. NIEUW! Camerahoek vanaf de zijlijn en in het doel, waardoor het nog meer op een echte uitzending lijkt. PLATFORMOVERSCHRIJDENDE FANHUB Deel, download en beoordeel spelers en teams met ons beroemde Fanhub op alle platforms! COMMENTAAR DOOR ECHTE STERREN Echte sportcommentaar met Grant Nisbett en Justin Marshall. Frans commentaar door Eric Bayle en Thomas Lombard. DE ULTIEME RUGBY-ERVARING Meerdere gamemodes waaronder: Single Match, Multi-team Competition, extensive multi-year Career Mode en Be a Pro Mode MEER DAN 12 PRESTIGIEUZE COMPETITIES Met onder andere de nieuwe 7’s vrouwenrugby, Premiership Rugby, Super Rugby 7’s herenrugby en de Currie Cup – en je kunt zelfs je eigen competitie maken!