Rugby Challenge 3
Crouch! Bind! Set! NIEUW RUGBY SEVENS. Brengt de snelle actie van een Rugby Seven-wedstrijd echt tot leven. NIEUW DE WEES EEN PRO-MODUS. Bepaal je eigen lot in meer dan 13 seizoenen vol actie door als nieuweling te beginnen en als professional te eindigen. NIEUWE FANHUB. Interactief een speler aanmaken, zodat je van jezelf een speler kunt maken en op alle niveaus kunt spelen. AANMAKEN EN DOWNLOADEN. Spelers op maat en teams met de nieuwe tattoo-functie, online gedeeld op alle platforms. COMMENTAAR IN REAL TIME. Door Grant Nisbett en Justin Marshall. Commentaar in het Frans door Eric Bayle en Thomas Lombard. MEERDERE SPEELMODI. Waaronder: single match, multi-team, competitie, uitgebreide carrière-modus met meerdere jaren, wees een pro-modus en online. MEER DAN 11 COMPETITIES. Waaronder de geheel nieuwe Super Rugby, ITM Cup en Currie Cup.