RPG Bundle
Cris Tales Cris Tales is een prachtige, indie liefdesbrief aan klassieke JRPG's met een nieuw perspectief. Kijk naar het verleden, handel in het heden, en zie hoe je keuzes de toekomst dynamisch veranderen - alles op één scherm terwijl je speelt! Sluit je aan bij de pas ontwaakte Tijdmagiër Crisbell en haar fantastische kameraden in een fantasiewereld die een grimmige toekomst tegemoet gaat. De machtige Tijdkeizerin en haar troepen dreigen een cataclysme te veroorzaken die Crystallis en de andere vier koninkrijken van de regio verscheurt. Afterimage Afterimage is een met de hand getekend 2D-actieavontuur met snelle gevechten, personagebuilds, niet-lineaire levels en boeiende verhaallijnen in de puinhopen van een verwoeste fantasywereld. Jaren nadat de catastrofe bijna een eind maakte aan de beschaving, begint een meisje met gebeugenverlies aan een reis, waarbij ze op onverklaarbare wijze een reeks gebeurtenissen in gang zet die het lot van de nieuwe wereld zal bepalen. Soulstice Verken een duistere wereld boordevol verborgen mysteries, beheers het gevarieerde gevechtsysteem en kruip in de huid van twee zussen in een coming-of-age fantasy-verhaal met snelle actie, gemene vijanden en adembenemende eindbaasgevechten.