RoboCop: Rogue City - Unfinished Business - Prime Directives Pack
Het "Prime Directives"-pack bevat een matte pantserskin voor RoboCop, een alternatief politie-uniform voor Murphy en een scarlet-versie van het gloednieuwe OCP-wapen: het Cryo Cannon.