Rewind or Die
Een doodgewone dag in een videotheek… toch? Tony dacht dat zijn doodlopende baantje bij een lokale videotheek eenvoudig ging zijn, tot dat een seriemoordenaar beslist om zijn collega-bedienden in stukjes te hakken! Ga om met boze klanten, vreselijke werkgevers en hou je winkel schoon (nou ja, zo schoon als het maar kan). Maak je geen zorgen over de enge telefoontjes dat je af en toe krijgt of die persoon die door het voorraam naar je kijkt, dat hoort er allemaal bij. Wees aardig en spoel terug… OF STERF!