Resident Evil 6
Resident Evil 6 is een dramatische mix van actie en survival-horror. Dit is een ervaring die je niet licht zult vergeten. De game, nu in HD, biedt meerdere personages, waaronder favorieten van de fans maar ook nieuwe gezichten. Verder zijn er solo- en coöp-speltypes en nieuwe uitdagingen, die totaal verschillen van alle andere in de Resident Evil-franchise. Deze editie bevat alle DLC's, samen met twee kostuums per hoofdpersonage, die oorspronkelijk alleen te verkrijgen waren op Residentevil.net en die nu in de game zelf te ontgrendelen zijn.