Resident Evil 5
Een van de populairste Resident Evil-titels komt naar Xbox One in volledige 1080p HD met een hogere framerate. Deze volledige release boordevol content kent singleplayer- en coöp-modi en een spannende verhaallijn. Tevens krijg je alle eerder uitgebrachte DLC's (de Lost in Nightmares- en Desperate Escape-verhaaluitbreidingen, de Versus-modus, extra speelfiguren en 4 kostuums), de voorheen uitsluitend op PC te spelen No Mercy-modus plus de nieuwe "The Mercenaries United"-modus, die twee bij de fans geliefde modi combineert voor een nog intensere ervaring: The Mercenaries en The Mercenaries Reunion.