Real Cake Maker
Word de beste taartenbakker van de stad en maak de lekkerste taarten in dit heerlijke kookavontuur! Van wat voor soort taart hou jij? Wat het ook is, jij kunt het bakken! Van dromerig glazuur tot verrukkelijke decoraties, ontwerp taarten die er net zo goed uitzien als ze smaken. Laat je creaties zien aan je vrienden, geef een geweldig taartfeest of doe mee aan spannende bakwedstrijden om de taartkampioen te worden! Kenmerken: ● Leer hoe je de heerlijkste taarten bakt! ● Gebruik professioneel bakkersgereedschap om te bakken, ontwerpen en decoreren! ● Versier je taarten met veel glazuur, decoraties en toppers om er speciaal uit te zien! ● Organiseer taartfeestjes met je schattige dierenvriendjes en maak elk feest onvergetelijk! ● Doe mee aan bakwedstrijden, stem op je favoriete taarten en win de hoofdprijs! ● Verkleed je als de echte bakker die je bent! Zet een mooie koksmuts en een schattig schort op ● Geniet van een verzameling leuke kleurplaten om je artistieke kant te inspireren Bak wat vreugde en maak je dag goed met leuke creaties!