Real Cake Maker: Sugar Rush
Met deze spannende DLC speel je drie nieuwe cupcake-recepten vrij die zeker ieders hart zullen veroveren: ● Banaan Chocolade Cupcake - een perfecte mix van rijke chocolade en romige banaan ● Lemon Marshmallow Cupcake - een heerlijke mix van pittige citroen en zachte marshmallow ● Strawberry Vanilla Cupcake - een verrukkelijke combinatie van verse aardbeien en klassieke vanille Maak je klaar om indruk te maken met deze leuke en heerlijke cupcakes!