Project CARS 2 Fun Pack DLC
Pure sideways driften-actie komt naar het Fun Pack, met 2 nieuwe rallycrossbanen: Circuit De Barcelona-Catalunya Rallycross en Classic Brands Hatch Rallycross, en 8 wagens waaronder 2 WRX-runners, Matthias Ekstroms Audi S1 EKS RX quattro en Peter Solbergs Citroën DS3 RX Supercar. Driftkampioen Vaughn Gittin Jr. neemt zijn eigen soort plezier mee met zijn speciale offroad Ford Bronco Brocky, eroïsche 960pk Ford Mustang RTR Spec - 5D en Mustang '66 RTR, een 1966 Mustang Fastback met V8 Trans Am, speciaal voor Project CARS 2 door Vaughn en zijn team gemaakt. Het Fun Pack wordt afgemaakt door 3 van de snelste, heftigste en meest monsterlijke rallywagens uit de geschiedenis: mythische groep B-beesten met meer dan 500pk, waaronder de Ford RS200 Evolution, Renaults R5 Maxi Turbo en Audi's Sport quattro S1. Met het Fun Pack is de pure actie van het sideways driften altijd gegarandeerd: altijd en op elk soort terrein.