Prison Architect 2: Warden’s Edition Pre-Order
Welkom, architecten! Als je het Prison Architect 2: Warden’s Edition Pre-order Pack koopt, krijg je toegang tot Prison Architect 2, het Pre-Order K9 Skins Pack* en het Prison Architect 2: Warden’s Edition Pack. Het Pre-Order K9 Skins Pack bevat: Zwarte labrador retriever Duitse herder Malamute Het Warden’s Edition Pack bevat: Captain Sandens Rahul Banks Professor Yung Nina Barros Warden’s Rug Warden’s Desk Warden’s Wallpaper *Wellicht is deze content op een later tijdstip afzonderlijk te koop Ontwerp en ontwikkel je eigen persoonlijke gevangenis in Prison Architect 2. In de klassieke gevangenis-bouwgame moet je nu in 3D toezicht houden! Belangrijkste kenmerken: De beste gevangenisgame in de wereld - Nu in 3D! Gebruik je middelen om je gevangenis te bouwen, te managen en onder controle te houden in de klassieke Prison Architect-speelstijl – nu in 3 schitterende dimensies! Ontwerp elk hoekje van je gevangenis en beheer alles, van de dagelijkse planning tot het beleid voor voedsel. Zorg ervoor dat je gevangenis veilig, zelfvoorzienend en beveiligd is. Bouw de ultieme gevangenis Verdeel al je gevangenisvoorzieningen over meerdere verdiepingen en gebruik talloze flitsende, nieuwe middelen om een ultramoderne penitentiaire inrichting neer te zetten. Het ontwerp van je gevangenis beïnvloedt elk aspect van het leven van je gevangenen, dus stem je schema's daarop af. De slimste gevangenen ooit Unieke gevangenen hebben hun eigen plannetjes. Ze gaan nu specifieke relaties aan die invloed hebben op gedrag, ze nemen beslissingen op basis van behoeften en verlangens, en plannen hun pad beter dan ooit. Kijk hoe ze omgaan met de dagelijkse beslommeringen in je gevangenis. Denk eraan dat elke keuze die je maakt, het correctionele traject van je gevangenen kan helpen of hinderen. Wat voor relaties zullen jouw gevangenen hebben met je gevangenis? De gevangenismagnaat Vestig en bestuur een echte instelling vanaf de top, en bouw unieke penitentiaire inrichtingen in een geüpgradede carrièremodus die je op een nieuwe wereldkaart speelt. Worden jouw gevangenissen monumenten voor rehabilitatie of represailles? En wat nog belangrijker is, leveren ze geld op voor de rekeningen? Elke actie heeft een reactie Keuzes zijn van belang en jouw keuzes bepalen het lot van je gevangenis. Meer controle dan ooit – over gevangenen, het gevangenisbeleid, architectuur en meer – betekent meer manieren waarop dingen goed kunnen gaan. Of slecht! Plan zorgvuldig, anders krijg je te maken met ontsnappingen, bendeoorlogen en allerlei dure, destructieve problemen.